تم آسان

ارز دیجیتال وینک (Wink) ، قیمت ارز وینک

ارز دیجیتال وینک wink قیمت ارز وینک

ارز دیجیتال وینک WINK ، یک پلتفرم بازی است که به کاربران این امکان را می دهد که در چندین اکوسیستم بلاکچین مشارکت داشته باشند. اکوسیستم اصلی وین کوین یا همان TRONbet، در اطراف زنجیره بلاک Tron متمرکز شده است و ارز دیجیتال WIN با استفاده از استخراج توانسته است یک طرح ابتکاری اقتصادی برای یک تجربه بازی با کیفیت در اختیار کاربران قرار داده است. 

توکن های WIN، از توکن های متعلق به شبکه TRC-20  بوده که با ترون اجرا می شوند.

هدف از ایجاد ارز دیجیتال WIN، ایجاد برنامه های غیر متمرکز با کیفیت بالا بوده که بتواند موقعیت خود را در بازار به عنوان یک پلتفرم پیشرو در بازی های بلاک چین تثبیت کند.

موارد استفاده از ارز دیجیتال وینک WIN

  1. کسب درآمد: دارندگان ارز دیجیتال WIN، WIN Power را به دلیل قرار دادن ارز دیجیتال WIN در سیستم دریافت می کنند. 
  2. Air drops: دارندگان این ارز دیجیتال می توانند Air drops بر شبکه WINK دریافت کنند.
  3. فرصت ها و تجارب انحصاری: دارندگان این ارز دیجیتال قادر هستند در رویدادهای انحصاری مانند پوکر مشهور یا مسابقات اتومبیل رانی شرکت کنند.
  4. پاداش های game play: بازیکنان با حجم بالا دپ‎‌هایی به پایگاه‎‌های کاربر بزرگ خدمات ارائه می‎‌دهند برای هر معامله مزایایی دریافت می‎‌کنند.
  5. حقوق حاکمیت: کاربرانی که این نوع ارز دیجیتال را دارند، می توانند با استفاده از سازوکارهای داخلی کنترل شده بر توسعه و جهت دهی سیستم عامل اثرگذار باشند. 
  6. سوزاندن منابع: دارندگان ارز دیجیتال WIN، می توانند هزینه های معاملات خود را با استفاده از WIN، کاهش دهند. 

کاربردهای ارز دیجیتال WIN چیست؟

براساس اعلام پلتفرم اپلیکیشن های غیر متمرکز یا همان Dapp، برنامه های ارز دیجیتال WIN، یکی از محبوب ترین فضاهای گیمینگ است که نیازی به اعتماد Trustless و مجوز permissionless نزد کاربران دارد. این نوع اپلیکشین ها در حال حاضر در بین بالارتبه های این عرصه از نظر تعداد کاربر، تعداد و حجم معاملات است. بازی های شرط بندی با وجود اینکه بر همه کاربران واضح است که در نهایت به ضرر کاربران منجر خواهد شد، در حال حاضر از کلیدی ترین کاربردهای ارز دیجییتال ارز WIN، محسوب می شود. 

کاربردهای ارز دیجیتال WIN چیست؟

در ادامه به معرفی بازی های مختلف می پردازیم که شامل: 

Dice

در اوایل راه اندازی این نوع پلتفرم در سال 2018، بازی Dice، پرچمدار آن بود. به گونه ای که بازیکنان یک عدد انتخاب می کنند و پیش بینی می کنند تاسی که می ریزند، بالاتر یا پایین تر از عدد انتخابیشان خواهد بود. 

Moon

در این نوع بازی، بازیکنان بر پایه یک ضرب ضرب کننده از یک تا 250 برابر، می توانند هدیه دریافت کنند. البته این ضریب به صورت پیوسته افزایش می یابد. اما هر لحظه این امکان وجود دارد که به صفر برگردد.

Ring & Duel

در این نوع بازی، بازیکنان پیش بینی می کنند که حلقه بر کدام رنگ پایین بیاید. هر یک از رنگ ها پاداش های مختلفی دارند که عبارتند از خاکستری 2 برابر، قرمز 3 برابر، آبی 5 برابر و طلایی 50 برابر مبلغ شریط بندی پاداش می گیرند. 

کدام کیف پول ها از ارز دیجیتال WIN حمایت می کند؟

برای نگهداری و ارسال و دریافت ارز دیجیتال WIN، بایستی یک کیف پول مناسبی داشت. در این قسمت می توانید لیستی از کیف پول های ارز دیجیتال WIN، را مشاهده کنید که می تواند به خوبی این ارز دیجیتال را حمایت و پشتیبانی کنند.

  1. کیف پول Ledger: یک نوع کیف پول سخت افزاری است که قابلیت نصب بر روی دسکتاپ را دارد و از امنیت بسیار خوبی نیز برخوردار است. این نوع کیف پول قابلیت پشتیبانی از چند نوع ارز را به صورت همزمان دارد و می تواند از توکن های ERC-20 نیز پشتیبانی می کند. 
  2. کیف پول Trezor: این نوع کیف پول نیز سخت افزاری بوده که از امنیت خوبی برخوردار است و می تواند مشابه با کیف پول قبلی عمل کند و از چندین نوع ارز دیجیتال نیز حمایت می کند. 
  3. کیف پول keep key: این نوع کیف پول نیز سخت افزاری بوده و از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کند. کیپ کی نیز می تواند مشابه با دیگر کیف پول های قبلی، توانایی حمایت از چند نوع ارز را به صورت همزمان دارد. 
  4. کیف پول Coinomi: یک مدل از کیف پول های نرم افزاری است که نسبتا امنیت خوبی دارد و می تواند از توکن های ERC-20 حمایت کرده و از چندین ارز دیجیتال به صورت همزمان حمایت می کند. 

دیدگاه‌ها (0)

*
*