تم آسان

کدام صرافی ایرانی ارز شیبا دارد؟

ارز شیبا

ارز شیبا اینو چیست؟

ارز شیبا اینو حتی بلاک چین خود را ندارد، یعنی یک سکه نیست. این رمزارز یک توکن از نوع ERC-20 روی بلاک چین اتریوم است. ساخت چنین رمزارزی برای هرکسی به اندازه یک آب خوردن کار می برد و البته هزینه کردن مقداری اتر. بلاک چین اتریوم امکان ایجاد توکن را با استفاده از رابط کاربری ساده برای همه ممکن کرده است.

خرید ارز شیبا اینو

برای خرید ارز شیبا اینو، می توانید به راحتی وارد حساب کاربری خود در صرافی اوکی اکسچنج شوید، مقدار SHIB که مدنظرتان است را انتخاب کنید و سپس فرآیند خرید شیبا اینو را انجام دهید. پس از اینکه مراحل خرید به طور کامل به پایان رسید، اوکی اکسچنج در کمترین زمان ممکن مقدار خریداری شده را به کیف پول انتقال می دهد.

فروش ارز شیبا اینو

یکی دیگر از راه هایی که شما دارید، فروش ارز شیبا به صرافی اوکی اکسچنج می باشد و می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، مقدار SHIB مدنظرتان را که قصد دارید تا بفروشید را وارد کنید و در ازای فروش آن، ریال دریافت کنید.

ارز شیبا در کدام صرافی ها معامله میشود؟

ارز شیبا برای سوار شدن بر موج دوج کوین ایجاد شده، که حتی حداقل های آن را نیز ندارد.

درباره دوج کوین گفتیم که این ارز دیجیتال دست کم از همان ابتدا هدف خود را مشخص کرد که سرگرمی است؛ یک بلاک چین مستقل دارد؛ دست کم افرادی هستند که به دنبال توسعه آن باشند و یک پایگاه طرفداران قدرتمند دارد.

شیبا اینو حتی بلاک چین خود را ندارد، یعنی یک سکه نیست. این رمزارز یک توکن از نوع ERC-20 روی بلاک چین اتریوم است. ساخت چنین رمزارزی برای هرکسی به اندازه یک آب خوردن کار می برد و البته هزینه کردن مقداری اتر. بلاک چین اتریوم امکان ایجاد توکن را با استفاده از رابط کاربری ساده برای همه ممکن کرده است.

ارز شیبا اینو با نماد SHIB در سال جاری میلادی به تعداد 1000 تریلیون ایجاد شده است و البته سقف عرضه هم ندارد. یعنی سازنده آن می تواند باز هم به هر تعدادی که می خواهد توکن جدید ایجاد کند. شیبا اینو هیچ نام مشخصی را در پشت خود ندارد. حتی سپیدنامه هم ندارد که کاربران بتوانند اهداف، کاربرد، روند توسعه و راهکارهای آن را بدانند. این توکن البته یک وب سایت را برای معرفی خود دارد که در آن هم نمی توان اطلاعات ارزشمندی درباره ماهیت آن به دست آورد.

ارز شیبا در کدام صرافی ها معامله میشود؟ 

هیچ صرافی معتبری این توکن را فهرست نکرده تا امکان معاملات آن را در پلتفرم خود ایجاد کند. یکی از جاهایی که توکن شیبا اینو در آن معامله می شود، صرافی یونی سواپ (UniSwap) است که یک پلتفرم غیرمتمرکز برای معاملات همتا به همتا است. یونی سواپ نیز روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و کاربران می توانند همه توکن های اتریوم را در آن خرید و فروش کنند.

این صرافی بارها به دلایل امنیتی جنجال آفرین شده است، چراکه مدیریت متمرکزی پشت آن نیست. کاربران برای معامله در این صرافی نیازی به احراز هویت ندارند و از همین رو، خیلی از پروژه های کلاهبرداری برای فروختن توکن های خود به آن پناه می برند. یونی سواپ بارها مورد حمله و سرقت سرمایه های کاربران قرار گرفته است.

شیبااینو 50٪ از کل عرضه Uniswap را مسدود کرده است و کلیدها را دور انداخته است

50٪ باقیمانده توسط ویتالیک بوترین سوزانده شد و SHIBA اولین پروژه ای بود که این مسیر را دنبال کرد ، بنابراین همه مجبورند در بازار آزاد خرید کنند، تا اطمینان حاصل شود که توزیع عادلانه و کاملی وجود دارد که در طی آن برنامه نویسان، توکن تیمی در اختیار ندارند تا با استفاده از آن بتوانند در این اجتماع دستکاری کنند.

سؤالات متداول

ازکجا می توانم شیبا بخرم ؟

صرافی‌ها می‌توانند انتخاب خوبی برای خرید شیبا باشند اما قطعاً حضور در بازارهای آنلاین به دلیل امکان مشاهده پیشنهادهای بیشتر، بهتر خواهد بود و چه‌بهتر که در معاملات شیبا هیچ واسطه‌ای حضور نداشته باشد که این امکان در سایت اوکی اکسچنج در بخش تریدر برای کاربران فراهم شده است.

آیا امکان تبدیل شیبا به ریال وجود دارد ؟

بله در سایت اوکی اکسچنج قابلیت تبدیل شیبا به ریال و همچنین امکان تبدیل شیبا به تتر برای کاربران فراهم شده است. البته برای انجام معاملات و همچنین برداشت نیاز به تکمیل اطلاعات کاربری و تعیین سطح کاربری وجود دارد

چطور میتوانم شیبا بخرم ؟

اوکی اکسچنج به‌عنوان اولین و معتبرترین بازار ایرانی تبادل ارزهای دیجیتال، با راهکار امن، سریع و مطمئن بهترین بستر برای خرید شیبا بدون واسطه است. می‌توانید حساب خود را شارژ کنید و با حضور آنلاین در بخش تریدر برای خرید شیبا اقدام کنید.

آیا در اوکی اکسچنج امکان خرید شیبا بدون احراز هویت وجود دارد ؟

خیر برای خرید انواع ارز دیجیتال در بازار آنلاین و معتبر اوکی اکسچنج، باید حساب کاربری خود را تائید کنید.

نکته : دنیای رمز ارزها با وجود پتانسیل هایی که برای آینده اقتصاد جهان دارد، سرزمینی ناشناخته و خطرناک برای کاربران جدید است. کسانی که قصد ورود به این عرصه را دارند، افزون بر مطالعه و تحقیق کافی، باید از رمزارزهای ناشناس و بدون پشتوانه ای که هر لحظه ممکن است ناپدید شوند، دوری کنند.

دیدگاه‌ها (0)

*
*