تم آسان

ارز بافه BAFE ؛ معرفی و راهنمای خرید

ارز بافه (Bafe.io)

ارز دیجیتال بافه BAFE (تلفظ دیگر: ارز دیجیتال بیف) یکی از توکن‌های جدید است که بر بستر پروتکل بایننس اسمارت چین ارائه شده است و یکی از ارزهای جدید حوزه دیفای است. این توکن در سال 2021 ایجاد گردید و در اول راه خود قرار دارد.

برای خرید ارز بافه Bafe می‌توانید از صرافی بیکگس (BKEX) استفاده کنید.ثبت نام در صرافی بیکگس ثبت نام در صرافی نوبیتکس

پروتکل بافه بر سه رکن اصلی پایه ریزی شده است:

  • پاداش‌های استاتیک و ثابت
  • تامین نقدینگی فراگیر یا LP
  • سوختن خودکار

یکی از مشکلات موجود در حوزه دیفای سودهای بسیار بالا حاصل از تامین نقدینگی خودکار APY است که می‌تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. در صورتیکه با کاهش قیمت‌ها و از بین رفتن حباب قیمت ارزهای حوزه دیفای، ممکن است سود حاصل از تامین نقدینگی کم شود و می‌تواند دلسردی ایجاد کند. ممکن است با آن روبرو شده باشید. بنابراین دریافت سود ثابت می‌تواند در این بازار دلگرمی باشد. بافه ارزی است که در این حوزه می‌تواند کارایی داشته باشد.

فهرست موضوعات

1) چرا سود استاتیک

2) سوختن خودکار

3) تامین نقدینگی خودکار

4) اطلاعات کلی توکن بافه

5) قیمت توکن بافه

6) کیف پول بافه

7) نحوه خرید توکن بافه

چرا سود استاتیک

سود استاتیک برخی از مشکلات سود حاصل از تامین نقدینگی در دیفای را می‌توان حل کند. اولا سود دریافتی بستگی به میزان توکن مورد معامله دارد. این سازوکار بعد از فشار بالای فروش توسط کسانی که سود حاصل از تامین نقدینگی را دریافت کرده‌اند با هدف از بین بردن این مشکل ایجاد شده است.

سوختن خودکار

سوزاندن توکن‌ها و ارزهای دیجیتال برای جامعه طرفدار آن ارز می‌تواند خوب باشد و با سوزاندن باعث ایجاد تورم و بالا رفتن قیمت توکن می‌شویم، با این حال سوزاندن دستی توکن‌ها مانند آن چیزی در که بایننس کوین قابل مشاهده است می‌تواند آنچنان کارایی نداشته باشد. توکن بافه از روشی اتوماتیک برای سوزاندن توکن‌ها استفاده می‌کند که می‌توانید اطلاعات کامل این فرآیند را برای شفافیت بیشتر در سایت بافه به آدرس bafe.io مشاهده کنید.

تامین نقدینگی خودکار

تامین نقدینگی خودکار در اکوسیستم بافه محرمانه است. در اکوسیستم بافه عملکردی وجود دارد که برای هولدرهای این توکن دو امتیاز را ایجاد می‌کند. در ابتدا، قرارداد فروشندگان و خریداران را به طور کامل جذب می‌کند، و معامله‌گران را به تامین نقدینگی اضافه می‌کند که یک کفسازی مناسب برای قیمت ایجاد می‌کند. دوم اینکه مجازاتی برای کسانیکه از آربیتراژ استفاده می‌کنند، درنظر می‌گیرد. همچنین برای جلوگیری از ریزش‌های بزرگ قیمت که ناشی از فروش توکن‌ها توسط نهنگ‌ها است، مالیاتی برای فروش توکن‌ها درنظر گرفته می‌شود تا از این موضوع جلوگیری شود.

اطلاعات کلی توکن بافه

  • تعداد کل توکن های بافه: 1,000,000,000,000,000
  • تعداد کل توکن های سوزانده شده: 424,828,927,278,969 (که در ازای هر معامله مقداری توکن به صورت خودکار در فرآیند توکن سوزی، سوزانده می‌شود)
  • کل عرضه: 595,172,177,764,738 (که بعد از هر معامله کاهش می‌یابد)
  • عرضه شده در صرافی پنکیک سواپ در تاریخ 2021-03-31 13:00 PM (UTC)
  • وب‌سایت و وایت پیپر بافه: bafe.io

قیمت توکن بافه

ارز دیجیتال بافه در ابتدای راه خود قرار دارد. این توکن توانسته در 7 روز 350 درصد رشد داشته باشد و درصورت هدایت درست این پروژه میتواند آینده روشنی داشته باشد. هم اکنون بافه با حجم روزانه 907 هزار دلار روزانه در رتبه 2707 ارزهای دیجیتال است. قیمت این توکن 0.00000002 دلار است. اطلاعات کامل این توکن را میتوانید در سایت کوین مارکت کپ مشاهده کنید.

کیف پول بافه

این توکن براساس پروتکل بایننس اسمارت چین است. آدرس این پروتکل براساس استاندارد BEP2 و BEP20 به شرح زیر است:

  • BNB(BEP2): bnb15n58rka7zradu……6md0vkg9knes27e7q6
  • BNB(BEP20): 0x69778304f894A4e……1318620A2B2DCE914f8

نحوه خرید توکن بافه

می‌توانید برای خرید بافه از سه صرافی زیر اقدام کنید:

  • صرافی بیکگس
  • صرافی پنکیک سواپ
  • صرافی هات بیت

درباره Bafe io

Bafe io با نماد اختصاری BAFE یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۲۸۴۸ بازار قرار داشته و سهم ۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از Bafe io در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۵ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۳,۲۵۰ تومان معادل ۰.۰۰۱ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۷۸۲.۶ هزار دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱۳.۳۹% کاهش یافته است. بالاترین قیمت Bafe io در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰(11 May 2021) معادل ۰.۰۰۰۰۰۰۲ دلار بوده که همینک %۷۷.۹۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش Bafe io ۰ و تعداد کل واحدهای آن نامشخص است. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن Bafe io معامله می‌شود، صرافی Hotbit با سهم %۴۹.۸۵ از حجم معاملات روزانه است.

دیدگاه‌ها (4)

*
*

    وحید مهمان 12/07/2021 پاسخ

    ممنون توضیحات بسیار کامل

      محمد حبیبی مدیر کل 12/07/2021 پاسخ

      خواهش میکنم

    k مهمان 12/07/2021 پاسخ

    درود بر شما

      محمد حبیبی مدیر کل 12/07/2021 پاسخ

      ممنون