تم آسان

ارز دیجیتال بایننس کوین bnb چیست؟ خرید و فروش ارز bnb

ارز بایننس کوین bnb

بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین ارز دیجیتالی است که توسط صرافی بایننس به بازار عرضه شده است. ارز بایننس در بین کاربران با نام اختصاری bnb نیز شناخته می‌شود. بایننس کوین در ابتدا به‌عنوان توکنی روی بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد. پس از مدتی ارز بایننس به بلاک چین اختصاصی صرافی بایننس منتقل شد.

ارز بایننس کوین یا bnb در ابتدا برای پرداخت کارمزد در صرافی بایننس مورد استفاده قرار می‌گرفت. در حقیقت کاربرانی که از این ارز استفاده می‌کردند، می‌توانستند کارمزد کمتری را در معاملات بایننس کوین پرداخت کنند.

در حال حاضر بایننس کوین به‌عنوان یکی از باارزش‌ترین و رایج‌ترین کوین‌ها در بین کاربران شناخته‌شده است. بخشی از اعتبار بایننس کوین متعلق به صرافی عرضه‌کننده آن است و صرافی بایننس معتبرترین صرافی کریپتوکارنسی در سراسر دنیا است. بر اساس آمارها روزانه بیش از 150 کوین در این صرافی معامله می‌شود. به‌طور میانگین تقریباً 1.5 میلیون رمزارز در بایننس جابه‌جا می‌شود.

خرید و فروش ارز bnb در بازار آنلاین

بازار آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان خرید و فروش ارز بایننس کوین را فراهم کرده است. برای خرید و فروش bnb باید اقدام به ایجاد حساب کاربری کرد. پس از انجام احراز هویت کاربر می‌تواند برای شارژ حساب کاربری خود اقدام کند. پس از شارژ حساب کاربری امکان ثبت درخواست خرید یا فروش بایننس کوین فراهم است.

خرید ارز bnb

پس از ایجاد حساب کاربری و شارژ آن، امکان خرید بایننس با ریال برای شما فراهم می‌شود. در این مرحله متناسب با حجم مبادله در خرید ارزدیجیتال bnb درصدی از معامله به‌عنوان کارمزد از شما دریافت می‌شود.

همزمان با ثبت درخواست برای خرید بایننس کوین در پنل کاربری، اطلاعات دقیق کارمزد نیز به شما نمایش داده می‌شود. با توجه به حجم معادلات شما در طول 30 روز گذشته، کارمزد معاملات نیز متغیر است. برای مثال درصورتی‌که حجم معاملات شما در 30 روز گذشته بیشتر از 100 میلیون تومان باشد، کارمزد در نظر گرفته‌شده برابر با 0.2 درصد خواهد بود.

فروش bnb

برای فروش bnb در ابتدا باید وارد بازار رمزارز شوید و به ثبت درخواست خود برای فروش بایننس با مقدار معین بپردازید.

در سفارش محدود بایننس کوین تعیین قیمت توسط کاربر انجام می‌گیرد و بنابراین تضمینی برای انجام معامله وجود ندارد. اما در فروش سریع قیمت‌گذاری bnb توسط عرضه و تقاضا و بر اساس قیمت روز بازار صورت می‌گیرد. بنابراین امکان انجام معامله در فروش سریع قطعی است.

در صورت تمایل به فروش بایننس به شیوه سفارش محدود باید حجم معاملات بازار و شکاف قیمتی را به‌خوبی رصد کنید تا بهترین قیمت ممکن را برای فروش پیشنهاد دهید. با ثبت سفارش برای فروش ارز bnb در پنل کاربری اطلاعات کاملی در زمینه میزان کارمزد معامله و مقدار خالص دریافتی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها (0)

*
*